Ostrzeżenie

Niektóre wpisy na tym blogu są pisane stylem subiektywnym - piszę to co myślę. Często mogą znajdować się tam niecenzuralne wyrażenia i zwroty. To są tylko i wyłącznie moje poglądy.

Drogi użytkowniku masz prawo się z nimi nie zgadzać, uszanuję to. Ale oczekuję w zamian takiej samej tolerancji wobec mnie.

Jeśli mimo wszystko razi Ciebie styl i język w niniejszych wpisach, natychmiast opuść tą stronę.

Szukaj, a znajdziesz...

Sznurki

Obsługiwane przez usługę Blogger.
piątek, 17 sierpnia 2012

Najwyższej jakości

Tym razem nie będę się rozpisywał nie wiadomo na jaki długi elaborat. Będzie krótko.

Wczoraj wybrałem się do sklepu na zakupy, przechodziłem przez dział z oświetleniem i bateriami. Uwagę przykuło mi:

Bez-nazwy-2

No cóż – może to zwykłe przeoczenie, nieuwaga pracowników. Ale fakt, że baterie w ogóle nieużywane wylały do opakowania, które cały czas było oryginalnie zapakowane, świadczy o tej jakości, sygnowanej logo pewnego supermarketu.

PS. Mam nadzieję, że tańszy czteropak baterii po 1,35zł mi nie wyleje tak szybko, jak te droższe ;)